Terma & Syarat Membeli dengan CUPPiESLiNA- dikemaskini



TERMA & SYARAT

1.CUPPiESLiNA mengamalkan konsep 'First Come, First Serve'.

2. Sila pastikan anda benar-benar berminat   utk membuat order. Maklumkan kepada kami jika anda ingin membatalkan order. Kegagalan utk memberitahu pembatalan order tersebut akan memaksa kami menyenaraihitamkan nama anda.

3. Item/Barangan yang dibeli tidak boleh dipulang semula kecuali terdapat kerosakan pada item/barang tersebut sahaja. (Sila email/sms kami gambar item yang rosak tersebut sebagai bukti)


4. Barang yang telah dibeli tidak boleh dipulangkan wang /refund kerana amalan 'buy at your own risk'.


5. Booking dan pembayaran hanya dalam tempoh masa 24jam sahaja. Sekiranya pembayaran gagal di buat dalam tempoh 24jam, Item tersebut akan dibuka untuk jualan semula.

6. Sekiranya pembayaran lebih dibuat, baki wang akan dipulangkan semula bersama dengan barang yang dihantar kepada anda. Melainkan terdapat persetujuan untuk menggunakan credit tersebut untuk pembelian masa hadapan.

7. Pelanggan yang gagal memberikan bukti pembayaran tidak akan  di layan.

8. CUPPiESLiNAmenggunakan Khidmat POSLAJU Malaysia. Penghantaran mengambil masa dari 1-3 hari bekerja untuk sampai utk pembeli dalam Malaysia dan 3-5hari utk pembeli luar negara. Selain daripada itu, perkhidmatan NATIONWIDE SERVICES boleh diatur diatas permintaan.

9. Sila pastikan alamat pengeposan yang diberi adalah sah dan tepat dan pastikan ada orang yang akan menerimanya. Sekiranya tiada,  Anda perlu menuntut barang tersebut di kaunter poslaju yang berdekatan.(rujuk tracking no. parcel)


10. Untuk makluman semua, harga pada satu-satu item yang dijual tidak termasuk kos penghantaran. Penghantaran akan dibuat sehari selepas hari bayaran diterima dan disahkan.
Kami menganggap pembeli telah membaca dan memahami T&C kami setelah membuat pesanan online bersama CUPPiESLiNA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...